Gaia

7 Baliabide

• Webguneak
Lodikote! (webgunea)

Jazarpena prebenitzeko Lodikote! programaren webgunea.

osasunkume.net

Osasunerako hezkuntzari eta droga-mendekotasunaren prebentzioari buruzko "Osasunkume - Bizitzaren abentura" programaren webgunea.

eDucare - Prebentzioa

Trebetasun eta balioei buruzko eduki didaktikoak aurkezten dituen plataforma da eDucare. Osasunerako hezkuntzari, droga-mendekotasunaren prebentzioari eta kultura herrikoiaren sustapenari buruzko edukiak eskolan eskaintzea dauka helburu. eDucare plataformako atal espezifikoa prebentzioa da, eta derrigorrezko hezkuntzako etapa guztietako mendekotasunen prebentzioan ardazten da. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzari zuzendutako edukiak aurkezten ditugu.

eDucare - Prebentzioa

Trebetasun eta balioei buruzko eduki didaktikoak aurkezten dituen plataforma da eDucare. Osasunerako hezkuntzari, droga-mendekotasunaren prebentzioari eta kultura herrikoiaren sustapenari buruzko edukiak eskolan eskaintzea du helburu. eDucare plataformako atal espezifikoa prebentzioa da, eta derrigorrezko hezkuntzako etapa guztietako mendekotasunen prebentzioan ardazten da. Lehen Hezkuntzari loturiko edukiak aurkezten ditugu.

Drogak. Gehiago jakin, gutxiago arriskatu

Gure inguruan ikus daitezkeen droga nagusiei buruzko informazioa eskaintzen duen webgunea da.

eDucare . Osasuna

Trebetasun eta balioei buruzko eduki didaktikoak aurkezten dituen plataforma da eDucare. Osasunerako hezkuntzari, droga-mendekotasunaren prebentzioari eta kultura herrikoiaren sustapenari buruzko edukiak eskolan eskaintzea du helburu. eDucare plataformako atal espezifikoa osasuna da, eta Lehen Hezkuntzako etapan osasunaren hezkuntzan ardazten da.