Gaia

Atala

Mota

Drogak. Gehiago jakin, gutxiago arriskatu

Gure inguruan ikus daitezkeen droga nagusiei buruzko informazioa eskaintzen duen webgunea da.

Sartu
Gaia:
  • Droga-abusuaren prebentzioa
Atala:
  • Irakasleak
  • Familiak
  • Ikasleak
Maila:
  • ELH
  • BATX1
  • BATX2
Partekatzea:

Mota:
  • Webguneak

Webgune honetan, eduki hauei buruzko informazioa eskaintzen da:

Aurkezpena.

Erabilera, gehiegikeria eta mendetasuna.

Ondorioak eta arriskuak.

Droga nagusiak:

• Alkohola.
  • Dopatzea.
  • Estasia eta modako beste droga batzuk.
  • Heroina.
  • Haxixa.
  • Kokaina.
  • Psikofarmakoak.
  • Tabakoa.

Jokatu, erantzun, lagundu, laguntza eskatu.

Informazioa eta datuen jatorria.

Bibliografia.

Glosarioa.

• Sendatu eta sendatu

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako programaren ikus-entzunezko bildumako bideoa, botiken kontsumoari buruzkoa.

• Pozten naiz

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, nork bere buruaren ezagutzari buruzkoa.

• Utziko dizkidazu zure belarriak?

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, enpatiari buruzkoa.

• Itzulingururik gabe

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, adierazpenezko komunikazioari buruzkoa.

• Itxura ona

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, pertsonen arteko harremanei buruzkoa.

• Zalantzek kalte egiten diote osasunari

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, erabakiak hartzeari buruzkoa.

• Zein muskulurekin?!

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, arazoak eta gatazkak konpontzeari buruzkoa.

• Erresizer...?

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, pentsamendu sortzaileari buruzkoa.

• Ezer ez dakidala baino ez dakit

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko" proposamena saileko istorio animatua, pentsamendu kritikoari buruzkoa.

• Maitasun hordituak

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, emozioen eta sentimenduen kudeaketari buruzkoa.

• Barbakoa

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, tentsioen eta estresaren kudeaketari buruzkoa.

• Fresko-fresko

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, nork bere buruaren ezagutzari buruzkoa.

• Bi Beto eta beto bat

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, enpatiari buruzkoa.

• Zoriontsu izan nahi dut

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, adierazpenezko komunikazioari buruzkoa.

• Egia dirudi

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, pertsonen arteko harremanei buruzkoa.

• Yo-Te-Vi

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, erabakiak hartzeari buruzkoa.

• Proba

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, arazoak eta gatazkak konpontzeari buruzkoa.

• Animalien gailurra

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, pentsamendu kritikoari buruzkoa.

• Hau lasaitua!

Adikzioei buruzko "Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, tentsioaren eta estresaren kudeaketari buruzkoa.

• osasunkume.net

Osasunerako hezkuntzari eta droga-mendekotasunaren prebentzioari buruzko "Osasunkume - Bizitzaren abentura" programaren webgunea.