Page 54 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5

Ñola babes zaltezke ínguruneko tabako-kearengan- d¡k?
Medikuntzako ikerketek agertu dutenez, erretzaileen famili- kideek arnasako gaixotasun gehiago dituzte erretzen ez duen familikideen aldean. Erretzaileak dauden familietako haurrekjoera handiagoa dute katarro, eztul eta infekzioeta- rako,
Arrazoi hauengatik —eta baste gehiagorengatik— gero eta ugariagoak dirá esparru publikoetan erretzeari buruzko oztopoak. Calerazia dago eraikin publiko batzuetan (ospita- letan), bulegoetan eta igokarietan erretzea. Baita Ibilbide laburreko garraiabídeetan ere. Ibilbide iuzeko baste garraia- bideetan erretzaileen eta ez-erretzaiieen barrutiak bereizi dirá.
Inguruneko tabako-kearengandik zeure burua defendatzeko zer egin:
Aukera duzunean, ez-erre- Lagunei eta besteei tabako- tzaileentzako esparruetan keak kalte egiten dizula jaki- egon. narazi.
Oeste zein leku pubiikotan arnastu dezakete erretzen ez dutenek erretzaileek dituzten antzeko ondorioakjasateko bezainbattabako-ke?
Erretzen ari direnengandik urruti egon.
48 DíSCOVER: Bizítzen íkasten - 5. malla