Page 8 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5

Autoestímua:
zeure burua gogoko izatea
Nolako eragína du autoestimuak zure gain?
Zu zerorren irudia duzu zeure buruan. Adimeneko irudi horren baitan daude zuk zeure burua ñola ikusten duzun, ñola usté duzun ikas- ten eta lan egiten duzula eta ñola usté duzun eramaten zarela besteekin.
A utoestim ua zure irudi mentaiaz duzun iritzia da. Zeure burua noia ikusten duzun da autoesti mua.
Autoestimu handia dutenek, gauza asko ikasi eta egin ditzaketen pertsona baiiotsu gisa ikus ten dituzte beren buruak. Beren buruekin gus- tura daude ia denbora guztian. Onartzen dute ezinezkoa deia dena ongi egitea eta mundu guztiaren gustuko izatea. Autoestimu txikia dutenek zaiantzak dituzte, pertsona baiiagarriak ote diren eta abar. Horrez gain, ez dirá ezer egi- teko gauza sentitzen.
Bizitzako gertakari askok eragina izan dezakete norberaren autoestimuan. Egun berean akats bat baino gehiago egin ai duzu inoiz? Cogoan ai duzu egun hori? Seguru asko Oskar ostrukaren pareko sentituko zinen. Eta bera bezaia, ezkuta- tu edo desagertu egin nahi izango zenuen. Autoestimu txikia izango zenuen, dudarik ez. Beste inoiz seguru Leo lehoia bezain seguru sentitu zareia, lan onen bat egin duzulako
edo, agian, lagunen batek mesederen batengatik eskerrak eman dlzkizuia- ko. Egun horretan seguru autoes
timu altua zenuela.
2 DISCOVER: Bizitzen ikasten - 5. maila