Page 104 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5

1.GARDENKIA Relajatzen íkasí
Corputzeko muskulu guztlak relajatu: hankak eta oinak
Izterrak eta aldaka
urdalla eta bularra
besoak eta sorbaldak
lepoa. burua eta aurpegla
Cardenkia erakutsi aurretik, eska iezaiezu ikasleei itxi ditzatela begíak eta irudikatu toki lasai, seguru eta atsedenezkoak. Egizu arbelean toki hauen zerrenda.
Erakus ezazu gardenkia, neskaren irudían geratuz. Ikasleek deskriba eta esan bezate egi- ten arí dena: relajatzen arí déla, eserita dagoela bizkarra zuzen duelarik, beglak Itxita dagoela, pozik eta lasal dirudiela.
Eska ezazu gardenkitlk Irakur dezala norbaltek lasaitu nahi duenak egln dezakeena. HIzketatu alderdi bakoltza, honako hauek azplmarratuz: 1) toki lasala —nahasi dezaketen zaratarik gabea; 2) Jarrera erosoa, sorbalda zuzen déla; 3) eskuak Izter galnean jarririk daude —atsedena hartzeko eta lasaitzeko Jarrera behar dute; 4) beglak Itxita edo puntu finko batí begiratuz —behatz erpuruari esate baterako—, Inguruaii dagoenaz ez nahaste- ko; 5) amasa astiro eta sakonki hartu, hobeto sentitzen lagundu eta kemena emango dizun adina oxigeno hartuz —amasa sakon hartzeak lasaitzen laguntzen du;.6) gorputze- ko muskulu guztlak lasaitu —gogoan hartu gorputzeko muskulu guztlak tentslopean edukitzeak ez dizula lasaitzen lagunduko.
Jarral bitzate Ikasleek pauso hauek minutu batzuetan, eserita dauden bitartean. Lasaitzen diren bitartean, Irakur astiro eta lasaltasunez prozedurako pausoak. Lasaitze salearen ondoren, gonbida Itzazu hitz egitera.
Caldetu: Zeln pausok lagundu dizue gehien lasaitzen? Zergatlk usté duzue gertatu déla hórrela? (Halnbat erantzun atera dalteke. Adibidez: nire beso-sorbaldatako muskuluak lasaitzea, tentslopean baitzeuden).
Galdetu: Zergatlk da garrantzitsua lasaitzea? (Adibidez: OngI egoten delako. Lasaltasun osoz hausnartzeko aukera ematen duelako. Ahaztu egiten direlako une batez arazoak)
Beste arloetara zabaitzen
Inguruaren ezaguera: Sallka Itzazu Ikasleak taldeka. Talde bakoltzak gorputzeko bost muskuluren Izenak eman behar dituzte. Talde bakoltzari gorputzaren zatl baña eman. Cero osoko taldeak egln beza Informazlo guztla Jasoko lukeen Irudia.
DISCOVER: BIZITZEIM IKASTEN - 5. malla
CARDENKIEN OIDA 1
Eskuak aitzo gainean iarrl. Hartu amasa, pollkl eta sakon.
Itxl beglak edo leku bakar batera beglratu, hatz batera. adibidez.