Page 105 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5
P. 105
2. GARDENKIA
imdímena erabílí trebeta- sunak garatu eta helbu- ruak lortzeko
1. urratsa. Hartu amasa pollkl eta sakon. Relajatu.
DISCOVER: BIZIREN IKASTEN - S.tnalU
2. urratsa. Pentsatu gustura egingo zenukeen zerbaitetan eta urratsez urrats Irudikatu
3. urratsa. Lortu duzun Irudia sarrltan gogoratu
CARDENklAX 2
Eska iezaíezu ikasleei pentsa dezatela ñola sentituko iiratekeen Joko Oiinpikoetan urrez- ko domina irabaziko balute. Irudika bezate egoera, domina jasotzen ari direla. Esan irudi- mena erabiitzen ari direla heiburu baterako. Esan norbera zerbait ongi egiten irudikatze- ak pertsona-helmugak iortzen lagundu dezakeela.
Erakutsi gardenkia, eta adierazi badirela pauso zehatz batzuk, norbera zerbait ongi egi ten ari déla irudikatzerakoan jarrai daitezkeenak. Eska norbaiti Irakur dezala lehen pausoa eta eskatu ikasleei deskriba dezatela lehen pausoa egiten ari den mutikoaren marrazkia. 1. gardenkian aurkeztutako relajazio urratsak berrikus daitezke.
Galdetu: Zer deia-eta da, zure ustez, garrantzitsua ezer egiten hasi aurretik lasaitzea? (Adimena argitu egiten da, Peste gaüzetan nahastea baztertzen du).
Eskatu Peste norbaiti bigarren pausoa irakurtzeko. Lagundu ikasieei, bigarren pausoa ematen ari den mutikoa bere burua helmugara iristen irudikatzen ari deia ikus dezaten.
Galdetu: Zein da mutikoaren helmuga? (Bibolina ongi jotzea, bibolineko kontzertulari izatea, musikalari izatea...).
Galdetu: Zein helmuga duzu zuk? (Hainbat erantzun aterako da).
Azal lezalezu ñola, helmuga bat lortzeko, norbere burua lana ongi eta arrakastaz egiten irudikatzeak helmuga hori Iortzen lagun dezakeen. Ballagarria da norbera hori Iortzen irudikatzea ere.
Eskatu Peste norbaiti hirugarren pausoa irakur dezala. Adierazi garrantzizkoa deia lana ongi egiten eta erabakitakoa Iortzen Irudikatzea, helmuga lortzeko. Gero ikasleek pauso horiek jarraituko dituzte beren buruak helmugaren bat Iortzen irudika ditzaten.
Azkenik utzi talde handiak talde txikietan hizketa ditzan bere helmugak. Buitza eta sen- dotu ezazu ikasleek beren helmugen lorpenerako lan egitea.
Beste arloetara zabaitzen
Arte hezkuntza: Eska lezalezu ikasieei pinta dezatela autoerretratu Pana, beren helmu gak Iortzen erakutslz. Erretratuok horma-irudian Jar ditzakezu, Irudikatu dutena gogora dezaten eta prozesuko azken pausoa sendotzéko.
DISCOVER: BIZITZEN IkASTEIM - 5. maila
CARDEIMKIEN OIDA 2
Irudímena erabili trebetasunak garatu eta helbu- ruak lortzeko