Gaia

142 Baliabide

• Droga-abusuaren prebentzioa
Lehenengoa eta azkena

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako animazio bildumako istorio biziduna, tabakoaren kontsumoari buruzkoa.

Bizitzarekiko atsegina

Hitzez hitz

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako animazio bildumako istorio biziduna, sendagaien kontsumoari buruzkoa.

Baliabidea
Drogen inguruan zer? Gazteak nondik nora?

Drogei buruzko panelen erakusketa da, eta nerabe eta gazteen interesekoa izateko diseinatuta dago.

Baliabidea
Erretzeari uztea pentsatu al duzu? Gida praktikoa

Erretzeari uzteko autolaguntzako gida da. Bertan, tabakoa uztean arrakasta izateko eman beharreko zazpi urrats proposatzen dira, eredu kognitiboko eta jarrerako ereduko funtsezko printzipioetan oinarrituta.

Baliabidea
Erretzen baduzu… ederra egingo duzu

Nerabeentzako argitalpena da, eta tabakoa kontsumitzeari buruzko arriskuak aurkezten ditu.