Gaia

142 Baliabide

• Droga-abusuaren prebentzioa
Solas egiteko ipuinak (audioak). Gida didaktikoa

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako audio bildumaren gida irakasleentzat.

Estasia, ezta? Ala ez?

Nerabe eta gazteentzako eskuko liburuxka da, eta estasiari buruzko informazioa eskaintzen du, umorez.

Drogen inguruan zer? Gazteak nondik nora? Gida eta irakasleentzako materiala

"Drogen inguruan zer? Gazteak nondik nora?" erakusketarekin batera aurkezten den gida didaktikoa da.

Drogak. Informazio gehiago, arrisku gutxiago

Nerabe eta gazteei zuzendutako gida da, eta gure gizartean gehien ikusten diren drogei buruzko informazio egokia eskaintzea du helburu.

Nire aitatxoren 40ak

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako animazio bildumako istorio biziduna, alkoholaren kontsumoari buruzkoa.

Amatatu!

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako animazio bildumako istorio biziduna, tabakoaren kontsumoari buruzkoa.