Drogak. Informazio gehiago, arrisku gutxiago

Nerabe eta gazteei zuzendutako gida da, eta gure gizartean gehien ikusten diren drogei buruzko informazio egokia eskaintzea du helburu.

eBook Erosi
  • ELH
  • BATX1
  • BATX2

• Idatziak
  • CFES - MILD, EDEXek itxulita eta moldatuta.
Orrialdeak:
Tamaina:
  • 110x160 mm
  • 2002
  • 978-84-9726-087-2

Gidan, eduki hauek jasotzen dira:

• Ez dago drogarik gabeko gizarterik.
  • Erabilera, gehiegikeria eta mendetasuna.
  • Drogak hobeto ezagutzea: ondorioak eta arriskuak.
  • Droga nagusiak.
  • Jokatu, erantzun, lagundu, laguntza eskatu.
  • Informazioa eta datuen jatorria.
  • Glosarioa.

• Hordago! Drogen erronkari aurre egin. Ikasleentzako koadernoa 1

Drogen gehiegikeria prebenitzeko programaren koadernoa da "Hordago!", eta DBHko lehenengo mailako ikasleei zuzenduta dago. Programa osatzen duten 4 koadernoetako lehenengoa da, irakasleentzako gidaliburuaz gain.

• Hordago! Drogen erronkari aurre egin. Ikasleentzako koadernoa 2

Drogen gehiegikeria prebenitzeko programaren koadernoa da "Hordago!", eta DBHko bigarren mailako ikasleei zuzenduta dago. Programa osatzen duten 4 koadernoetako bigarrena da, irakasleentzako gidaliburuaz gain.

• Hordago! Drogen erronkari aurre egin. Ikasleentzako koadernoa 3

Drogen gehiegikeria prebenitzeko programaren koadernoa da "Hordago!", eta DBHko hirugarren mailako ikasleei zuzenduta dago. Programa osatzen duten 4 koadernoetako hirugarrena da, irakasleentzako gidaliburuaz gain.

• Hordago! Drogen erronkari aurre egin. Ikasleentzako koadernoa 4

Drogen gehiegikeria prebenitzeko programaren koadernoa da "Hordago!", eta DBHko laugarren mailako ikasleei zuzenduta dago. Programa osatzen duten 4 koadernoetako laugarrena da, irakasleentzako gidaliburuaz gain.

• Gehiegi edaten baduzu, ederra egingo duzu

Nerabeentzako argitalpena da, eta alkohol gehiegi edateari buruzko arriskuak aurkezten ditu.

• Erretzen baduzu… ederra egingo duzu

Nerabeentzako argitalpena da, eta tabakoa kontsumitzeari buruzko arriskuak aurkezten ditu.

• Txina aurrez aurre

Nerabeentzako argitalpena da, eta kanabisa kontsumitzeari buruzko arriskuak aurkezten ditu.

• Extasia eta beste sintesi-droga batzuk

Nerabeentzako argitalpena da, eta sintesi-drogen kontsumoari buruzko arriskuak aurkezten ditu.

• Kokaina

Nerabeentzako argitalpena da, eta kokaina kontsumitzeari buruzko arriskuak aurkezten ditu.

• Kanabisa. Jakin behar dena

Kanabisari buruzko panelen erakusketa da, eta nerabe eta gazteen interesekoa izateko diseinatuta dago.

• Drogen inguruan zer? Gazteak nondik nora?

Drogei buruzko panelen erakusketa da, eta nerabe eta gazteen interesekoa izateko diseinatuta dago.

• Pozten naiz

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, nork bere buruaren ezagutzari buruzkoa.

• Utziko dizkidazu zure belarriak?

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, enpatiari buruzkoa.

• Itzulingururik gabe

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, adierazpenezko komunikazioari buruzkoa.

• Itxura ona

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, pertsonen arteko harremanei buruzkoa.

• Zalantzek kalte egiten diote osasunari

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, erabakiak hartzeari buruzkoa.

• Zein muskulurekin?!

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, arazoak eta gatazkak konpontzeari buruzkoa.

• Erresizer...?

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, pentsamendu sortzaileari buruzkoa.

• Ezer ez dakidala baino ez dakit

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko" proposamena saileko istorio animatua, pentsamendu kritikoari buruzkoa.

• Maitasun hordituak

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, emozioen eta sentimenduen kudeaketari buruzkoa.

• Barbakoa

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, tentsioen eta estresaren kudeaketari buruzkoa.

• Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena – Nire bloka

Alkoholaren gehiegikeriaren prebentzioari buruzko hezkuntzarako Zintzo-mintzo… serio hartu berarreko proposamena izeneko programako ikasleentzako koadernoa.

• Zintzo-mintzo… jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena – Nire bloka

Adikzioen prebentzioari buruzko hezkuntzarako Zintzo-mintzo… kaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena izeneko programako ikasleentzako koadernoa.