Gaia

Mota

142 Baliabide

• Droga-abusuaren prebentzioa
Elkarteen Komunikazioa. Hitz egitea ez da ilkarri aditzeko modu bakarra. Koaderno praktikoa

Koaderno Praktiko hau, elkarteen komunikazioaz arduratzen da, hau da, elkartea ematen duen irudia eta inguruarekin duen harremana jorratzen du, elkartearen ekintza eta proiektuen zabalkundea aztertzen du.

Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena - Gida didaktikoa

"Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko gida didaktikoa, alkoholaren gehiegikeriaren prebentzioari buruzkoa.

Zintzo-mintzo... jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena - Gida didaktikoa

"Zintzo-mintzo… jaitzea eta jaikitzea lantzeko proposamena" saileko gida didaktikoa, mendekotasunezko jarreren prebentzioari buruzkoa. Sail honek ezetz esaten die drogei, sakelako telefonoei, erosketei eta, azken batean, mendekotasunera eraman gaitzaketen gauza guztiei. Bestalde, baietz esaten dio ondo sentitzeari, bizitzaz gozatzeari eta autokontrola eskura izateari.

Pozten naiz

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, nork bere buruaren ezagutzari buruzkoa.

Baliabidea
Proiektuak. Nola traman zure ideiak praktikara, inguru-minguruan ibili gabe. Koaderno Praktikoa

Koaderno praktiko hau, proiektuei buruzkoa da. Hayek bideratzeko baliabideak Pilatus eta eratzeko lagungarria diren jarraibideak eskainiz, haietan parte hartzen dutenentzat, proiektuak eragingarriago eta gogobetekoago egiten ditu koaderno honek.

Ikasi jolasten. Erabiltzeko gida

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako jokoen bilduma erabiltzeko gida didaktikoa.