Gaia

87 Baliabide

• Osasunerako hezkuntza
Positiboa

Sexualitateari eta sentimenduei buruzko "Zintzo-mintzo… sextimenduak lantzeko proposamena" saileko istorio animatua, tentsioen eta estresaren kudeaketari buruzkoa.

Hezi eta azaltzeko bizi – Arrisku psikosozialen prebentzioa irakaskuntzan

Bizitzarako trebetasunetan heztearen bitartez, irakaskuntzako arrisku psikosozialen (estresa, indarkeria…) prebentzioan arreta jartzen duen gida da.

Baliabidea
Proiektuak. Nola traman zure ideiak praktikara, inguru-minguruan ibili gabe. Koaderno Praktikoa

Koaderno praktiko hau, proiektuei buruzkoa da. Hayek bideratzeko baliabideak Pilatus eta eratzeko lagungarria diren jarraibideak eskainiz, haietan parte hartzen dutenentzat, proiektuak eragingarriago eta gogobetekoago egiten ditu koaderno honek.

Ikasi jolasten. Erabiltzeko gida

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako jokoen bilduma erabiltzeko gida didaktikoa.

Gerrikoak lotu!

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako programaren ikus-entzunezko bildumako bideoa, segurtasunari buruzkoa.

Osasunkume - Bizitzaren abentura. Irakasleentzako gida

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programaren gida didaktikoa.