Gaia

81 Baliabide

• Bizitzarako trebetasunak
Nerabeak eskubidez

Haurren eskubideei buruzko Konbentzioan nerabe gisa aitortutako eskubideei hezkuntza-arloan heltzeko ekimena, eskolako edo bestelako testuinguruetan.

Familian solas egiteko ipuinak – Gurasotasun positiboari buruzko gida

Lehen Hezkuntzako seme-alabak dituzten familiei zuzendutako gurasotasun positiboan oinarritutako gida da, hezkuntzari buruzko gogoetak eta jarraibideak eskaintzen dituena.

osasunkume.net

Osasunerako hezkuntzari eta droga-mendekotasunaren prebentzioari buruzko "Osasunkume - Bizitzaren abentura" programaren webgunea.

Bizitzarako trebetasunak eta nerabezaroa - Lan koadernoa

Nerabeek bizitzarako trebetasunak hezkuntzarako "Bizitzarako trebetasunak eta nerabezaroa" izeneko programako ikasleentzako koadernoa.

Bizitzarako trebetasunak – Trebatzeko gida

Bizitzarako trebetasunak garatzeko gida. Hona hemen proposatutako hamar trebetasunak: nork bere burua ezagutzea, enpatia, komunikazio asertiboa, pertsonen arteko harremanak, erabakiak hartzea, arazoak eta gatazkak konpontzea, pentsamendu sortzailea, pentsamendu kritikoa, emozioak eta sentimenduak kontrolatzea, eta tentsioak eta estresa kontrolatzea.

Enpatia - Entrenamendu gida

Nerabeen eta gazteen prestakuntza-prozesuetan esku hartzen duten pertsonen esku jartzen duen enpatia buruzko tresna da.