Page 15 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5

Ñola sentituko da Karios bere buruarekin gustura, hain sarri kritikatzen dueíarík? Ez da konturatu gauza déla bere buruaren Inguruko pentsamoldeak kontrolatzeko. Oraindik ez daki bere autokomunikazloa hobetu deza- keela.
Zer esaten diozu zerorrez zeure buruari? Gauza ezkor asko pentsatzen al duzu zerorren Inguruan? Asko alde- ratzen al zara besteekin? Zure autoestimuari kalte egi- ten dioten pentsamendu ezkor horlek aldatzeko gauza zara, zu zerori zarelako zeure buruari esaten dizklozun gauzen arduraduna.
Zer da autokomunikazio positiboa?
Autoestimua Indartzen duten pentsamenduei autoko munikazio positiboa deitzen zaie, Autokomunikazio positiboak zaren bezala onartzen laguntzen dizu.
Autokomunikazio positiboak zera eskatzen du: adorea emango dizuten konplimendu eta baleztapenak egitea zeure buruari. Agían irakatsi dizute ez déla harrotu behar. Balna autokomunikazio positiboa ez da harro- tzea. Harrotzea besteen galnetik zaudela usté izatea da. Gainera, harrotzen bazara besteei min ematen diezu eta ziur aski adiskideak galduko dituzu. Zeure buruari gauza onak esatea, ordea —autokomunikazio positiboa esaten dugun hori erabiitzea— zeure burua zaintzeko era osasungarria da.
I Zerkonplimenduegindiezaiokezuzeureburuari? ^
Autokomunikazioa: autoestimuaren giltzarria 9