Page 17 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-6

Zaintzen al dltuzu zure emozioak?
Zure emozioak zaintzeak esan nahi du zure auto- estimua gehitzen duten gauzak agiten dituzula. Hemen zure emozio ata pentsamenduak sartzen dirá. Ondo zaintzen al duzu zeure burua pentsa- menduetan? Lagun bati bezala hitz agiten al diozu zeure buruari? Ahalegintzen al zara zure arazoei konponbideak bilatzen?
Zuretzat garrantzia duten helburuak aukeratu ata lortzea autoestimua gehitzeko modu egokia da. Zure helburuak lortzen badituzu, arrakasta izaten baduzu, ondo sentituko zara.
Helburuak aukeratzeko orduan zure familia, lagunak, eskola ata auzoa ere kontuan hartu behar dituzu. Zar gauza egin ditzake zure adineko batek?
Ba al zenekien besteei laguntzea autoestimua gehitzeko modu bat dala? Harritu agiten al zaitu honek? Cogoratu senitarteko batengatik, lagun batengatik, zure eskola edo auzoagatik edo zure tzat garrantzitsua zen proiektu batengatik zerbait egin zenuen unea. Ez al zinén ondo sentitu?
1. Zar egin dezakezu fisikoki ata emozionalki zeure buruaren lagun izateko?
2. Helburuak jartzea garrantzitsua da zeure burua ren lagun izateko. Zergatik?
A^V<C»4
Zeure buruaren lagun izan 11